Mød Shankara
Produkterne er inspireret af international humanitær leder og spirituel mester, Sri Sri Ravi Shankar, som er grundlæger for "Art of Living Foundation" organisation. Organisationen er ikke-statslig organisation (NGO) og blev grundlagt i 1981 af Sri Sri Ravi Shankar. Art of Living Foundation har sine centre i 180 lande og har hjulpet mange millioner mennesker med yoga, pranayam/vejrtræknings øvelser, meditation og lindring af depression.
Shankara logo
Shankaras Lotus-Rose-logo er en smuk blanding af den hellige lotus, et østligt symbol på lys og rosen repræsenterer kærlighed og skønhed i vesten. Logo symbol viser østens gamle ayurvediske visdom sammenarbejde med den moderne videnskab med aktive ingr. og antioxidanter fra Vesten. Resultatet er en ren, effektiv, bæredygtig og transformerende linje af naturlige hudplejeprodukter
Shankara´s Filosofi
Shankara´s tilgang er original, holistisk og effektive kombination fra verdens ældste holistisk Ayurvedisk sundhedssystem fra østen. En gruppe af mennesker at drømt om at vi kunne tilføre østens ayurvediske visdom sammen med viden fra vestens aktive og moderne processer skabe velvære og bæredygtig hudpleje og dermed blev Shankara født! Bag alt, hvad de gør, er en stærk hensigt om at tjene menneskeheden, lige fra at producere de fineste, mest energiske produkter til at bidrage med vores overskud til globalt humanitært arbejde. Shankara donerer en del af sine salgsindtægter til Women empowerment, Girl Child Education & Youth Leadership-programmer gennem fonden International Association for Human Values ​​(IAHV) & Art of Living (AOL).
At fremme en følelse af velvære
Siden 2001 Shankara har konstant arbejdet med at produkterne er innovative og bæredygtige. Denne unikke linje arbejder på at produkterne arbejder på det fysiske, mentale og følelsesmæssige niveauer for at fremme ydre og indre skønhed i balance.
Shankara donerer 100 % af deres netto overskud
Shankara er dedikerede til at træffe bæredygtige valg for at holde vores planet grøn og levende og støtte andres velvære ved at bringe fred i sindet, kærlighed til hjertet og mad til huden. I samarbejde med deres partnere og forbrugere er de forpligtet til at gøre verden til et bedre sted. Vi donerer 100 % af vores nettooverskud til humanitære formål (IAHV.org.)